יאיר לפיד: "נפנה לליכוד להקמת ממשלת אחדות לאומית"

    איתי גדסי No Comments on יאיר לפיד: "נפנה לליכוד להקמת ממשלת אחדות לאומית"

    יאיר לפיד אמר כי אחרי הבחירות לא יקימו ממשלה עם הערבים, ויפנו להקמת ממשלת אחדות לאומית עם הליכוד שלאחר עידן נתניהו, ועורר עליו את זעם השמאל • זנדברג: "אמירה אומללה" • העבודה: "יצא המרצע מן השק"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שהבין שממשלה עם החרדים לא תיתכן, יאיר לפיד, השותף החדש במפלגת חוסן לישראל, אמר אמש בכנס בכרמיאל: "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות, כן נפנה לליכוד, זה הליכוד שאחרי נתניהו. אם אנחנו ננצח בבחירות , ואני מאמין שננצח בבחירות אני חושב שלפנות לליכוד בשביל להקים ממשלת אחדות לאומית בתקופה של פיצול ושסע שהממשלה תשקף את הערכים של האחדות.

    לפיד הוסיף כי: "זו גם תהיה ממשלה מאוד רחבה שתוכל לעשות הרבה מאוד דברים, בוודאי שהליכוד יהיה אחד הטלפונים, אם לא הטלפון הראשון בשביל להקים ממשלה. נתניהו לא ישאר אם הוא יפסיד והליכוד היא בסה"כ מפלגה ציונית חשובה יש בה גם אנשים טובים, יש להם רשימה לא רעה בכנסת הבאה ואנחנו בהחלט נשמח לפנות אליהם".

    יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, התייחסה לאמירתו של לפיד על ממשלה משותפת עם הליכוד: ״האמירה של לפיד אומללה ואני מקווה מאד שתצא הבהרה בהקדם. בשביל ממשלת ימין יש כבר ליכוד. אני לא רוצה רק ממשלה בלי ביבי אלא גם בלי רגב, לוין וכל ההסתה שהליכוד מפיץ בשנים האחרונות. זה אפשרי רק בממשלת מרכז-שמאל. נראה שהשמאל מחויב לממשלת מרכז שמאל הרבה יותר ממרכז״.

    מפלגת העבודה: "‏יצא המרצע מן השק. לפיד אומר בקולו שיקח את קולות מחנה השינוי וירכיב ממשלת ליכוד. הצבעה למפלגת העבודה היא תעודת הביטוח היחידה למהפך שלטוני.

    בליכוד הגיבו: "לפיד וגנץ יקימו רק ממשלת שמאל חלשה בתמיכת גוש חוסם של המפלגות הערביות, אין להם ברירה אחרת. הטלפון הראשון של לפיד יהיה לתמר זנדברג ממרצ שאמרה היום שהיא מוכנה לוותר על רמת הגולן. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל".



    0 תגובות